Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 17 octombrie 2012

Soare in inima ta

    Om drag,aminteste-ti azi ca toate convingerile tale,gandurile iti determina  experientele pe care le traiesti .Iarta-ti  trecutul,eibereaza-te de el,lasa resentimentele fata de altii.Stii?Toate   aceste resentimente  se intorc tot la noi ,ca un bumerang.
    Adu iertare in viata  ta,ea te va elibera!Ce ar fi ca acum sa iti ceri iertare de la o persoana din viata ta?IN GAND,FA-O!!Poti   sa  notezi pe o foaie numele persoanelor carora le ceri iertare!Nu uita de tine,iarta-te!
      Iertarea aduce miracole,dar    fa spatiu ca ele sa apara!Cum spuneam despre recunostinta ca este un exercitiu   la fel e si iertarea.Sa  o practicam!Atentie!!!Cand spui   "scuza-ma" sau iarta-ma"  doar asa din gura  ca sa iti atingi un obiectiv,sau de frica etc   asta nu e iertare,nu ,nicidecum.Iertarea vine din toata inima si  aduce liniste,impacare,eliberare.Fiecare dintr noi este   responsabil pentru iertarea de sine,iertarea celor din jur.Iertarea,om drag,iti aduce  bucurie  cand e  autentica(repet nu vorbim de acel "scuza-ma" sau "hai, iarta-ma" si tu ,si se repeta la infinit si totul e fals).
     Iertarea e  un"elixir universal" care te conduce spre"inima lui  Dumnezeu"
     Nu te obliga  nimeni sa ierti,daca nu vrei , nu o face!Alegerea e a ta!Nu este nicio problema daca esti in dezacord  cu gandurile mele.IERTAREA  este o optiune.Tu asculta-ti inima si   ai rabdare.
      Poate te inspira:
        "  Renunta la atitudinea de victima!
           Accepta ca meriti sa fii fericit!!
           Cultiva  linistea interioara"!
           Aminteste-ti ca de cate ori ierti pe cineva ,te  ierti pe tine!"( GERALD        JAMPOLSKI)
       
        Cum spuneam ,la inceput:IERTAREA e un exercitiu   ca si RECUNOSTINTA. Sa-l  practicam!
         AZI,aleg   sa ma iert eu pe  mine  ,imi cer  iertare  celor dragi pentru  lipsa rabdarii, sotului    pentru momentele cand ma indepartez de mine insami!Multumesc   lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt, familiei  mele minunate,oamenilor dragi din viata mea,marii care   zi de zi ma incanta,Omului inimii mele    langa care zilnic ,.exersez iubirea.Va multumesc tuturor!Au intrat in viata mea oameni minunati,multumesc .Multumesc,"ADELIS"!Multumesc,draga,Cora, esti   minunata  si multumesc!
    Multumesc,Nicoleta  Svarlefus  ,ca   mi-ai  aratat    calea spre mine, ma simt onorata  sa am atatia oameni  frumosi in viata mea!Multumesc, ca zi de zi ma inspirati!Multumesc  si acelora care  mi-au adus "suferinta"!
        Multumesc,te iubesc,iarta-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu