Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 30 octombrie 2012

Ma inspira!


.
"Renunta la cine crezi ca ar trebui sa fii si incepe sa fii cine esti. Cand iti dai voie sa te predai si sa te gandesti ca  TU esti un infinit de posibilitati atunci realitatea iti va intoarce acest infinit de posibilitati. Predarea inseamna acceptarea intregii tale persoane, nimic mai mult. Crede-ma, definitiile pe care le-ai primit pana acum au fost limitative. Cand faci lucruri care iti aduc cel mai nivel de bucurie si entuziasm, de fapt actionezi in concordanta cu sinele tau autentic si astfel oglinda , realitatea ta va reflecta aceste lucruri. Ceea ce ai este expresia a cine esti cu adevarat. Aceasta este cheia manifestarii.
 Nu exista un viitor fix. In momentul in care tu aduci in campul constiintei tale o anumita posibilitate atunci tu iti concentrezi energia sa creezi acest lucru. Fiecare dintre noi creem scenariile pe care le credem adevarate si astfel  alegem una dintre infinitul de posibilitati. In ce investesti? Investesti in posibilitatile pe care le auzi in jurul tau sau investesti in tine? Investind in tine, intotdeauna vei primi rezultatele cele mai mari, castigurile cele mai mari Bursa arbitrara este imprevizibila si depinde de o multime de oameni, insa bursa ta de valori depinde intotdeauna doar de tine. Atunci cand vei investi in tine, vei fi pregatit  si astfel lucrurile negative nu te vor afecta. Atata vreme cat iti concentrezi  energia asupra lucrurilor pe care le auzi in jurul tau , efectele acestor lucruri se vor reflecta asupra ta.
 Intotdeauna mi se spune ca traiesc in lumea mea, si ca sunt visatoare pentru ca nu vad toate lucrurile rele din jurul meu. Intotdeauna schimb canalul si frecventa cand ajung intr-un loc in care se vorbeste despre lucruri negative, si lasa-ma sa-ti spun ca , facand acest lucru, ma pastrez departe de efectele acelor lucruri negative asupra mea. Cand vei intelege ca asa cum ai canale la televizor , frecvente si unde la radio, ai frecvente pentru ceea ce alegi in viata ta? Abia atunci vei incepe sa fii constienta de ceea cese intampla in realitatea ta.
Daca crezi in minuni vei simti aceste minuni in viata ta, daca crezi in nesansa vei simti nesansa in viata ta.
Ce ai de pierdut?
Spune-mi ce vrei pentru tine, in loc sa-mi spui ce nu vrei pentru tine. Povesteste-mi despre cele mai mari visuri ale tale in loc sa-mi povestesti despre cele mai teribile cosmaruri. Alege definitiile care iti dau ceea ce doresti in locul celor care iti dau ceea  nu-ti doresti.
Tu esti creatorul si esti una cu creatia. Nu uita asta. Tot ceea ce creezi in viata ta, creezi mai intai in mintea ta. Spune-mi cu ce credinte  iti hranesti mintea si-ti voi spune care e  viata, intr-o clipita."(Cristina Minculete)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu