Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 16 octombrie 2012

OBSERV

    Privesc,rad, plang, ma minunez.Ma uit  in jur ,observ relatiile dintre  oameni. Simt iubirea unora  care  imi umple inima   de bucurie,simt adevarul oamenilor si    parca  valuri de  gratitudine imi  inunda  fiinta.
    Privesc in continuare   si simt frica   oamenilor.E in regula si eu  le am fricile mele.Le accept,"ma  imprietenesc " cu ele  si pun acolo iubire,compasiune.Da, asta simt  ,compasiune in fata celorlalti.Dar e ceva  care ma scoate din circuit si anume:minciuna
     De ce sa ne fie teama de adevar,de  ce sa nu   fim sinceri cu noi ,cu ceilalti?DE CE SA TE ASCUNZI?De CE TI-E FRICA?De ce  sa stai langa oameni,in relatii , mintind,facand compromisuri?
     Stii ,  nu poti fugi la infinit,nu te poti ascunde.Adevarul  iese la iveala.Si e minunat sa fii  tu asa cum esti in fata celuilalt,sa ii poti spune din tot sufletul:iarta-ma ,sa plangi,sa il iei in brate.
     E   MINUNAT   sa   te iubesti ,sa traiesti in adevar. Pentru ca,dragii mei,   traind in minciuna  ,de fapt,, nu traiesti ,te chinui!
       Si daca pe unul ,altul, il poti minti o perioada,pe tine nu poti si  tu esti constient de lucrul acesta si nu faci decat sa te autopedepsesti.
        Zile in adevar,in acord cu cine esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu