Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 24 octombrie 2012

EU DE VORBA CU MINE

        E  o  dimineata  superba de toamna  si    simt  sa ma bucur de soare,de mare,de frumos.Simt  ca eu sunt  responsabila pentru fiecare experienta din viata mea,am atras-o eu intr-un fel.Stiu ca orice om care apare in viata mea are un mesaj ptr mine,fie ca imi convine,fie ,ca nu.Stiu, ca niciodata, nu sunt singura .Stiu  ca imi hranesc sufletul cu bucurie,recunostinta.Stiu  ca uneori mai fac curatenie in viata mea si dispar anumite relatii ,unele pe o perioada limitata, altele  .....Nu ma mai  invinovatesc  pentru asta.Am inteles ca DUMNEZEU  imi da  ce imi trebuie  in acest moment,chiar dc eu mi-as dori altceva.Am inteles sa ma bucur de ce am ,nu sa stau sa ma vaicaresc de ce nu am.Am inteles ca   puterea e in mine.
     Am  invatat ca dc eu nu ma iubesc,nu ma iert, nu pot sa am pretentii de la cei din jur.Am trait si experiente  cand nimic nu ma multumea,dar  mi-au  prins bine,mi-au purificat relatia cu mine(desi imi ziceam:"hei,tu esti"?).Nimic  nu e intamplator in viata mea.Am  invatat ca fiecare are drumul lui in viata,experienta sa si  nu sunt responsabila pentru suferinta nimanui.Sunt compasiune,iubire,dar nu am dreptul sa judec  fapta nimanui,am dreptul sa observ,sa spun parerea mea,.dar fara " a ma  bate cu pumnul  in piept" ca dreptatea imi apartine.Am invatat sa  nu mai fiu eu "salvatorul" si sa   ofer ajutor cand mi se cere,fara sa sufoc omul.
        Am invatat sa multumesc neincetat pentru absolut orice si sa cred ca totul e posibil.Mai dificil a fost cu exersarea rabdarii,dar  s-a putut,exersez,exersez,e un exercitiu  .De asemenea  ,am inteles ca pot spune" nu " cu fermitate ,fara sa ma simt prost.Am  inteles ca   nu pot multumi pe toti,nu pot schimba oamenii,dar ma pot schimba pe mine,aici incepe tot.Am inteles ca unii oameni ma plac si altii nu,dar nu ma mai simt prost.Fiecare alege .Imi asum adevarul,spun ce simt. Stau acolo unde mi-e bine,cand am ceva sa spun o fac(nu mai stau ascunsa intr-un colt sa nu deranjez).
       Am inteles ca viata e un dar , ca  DUMNEZEU  mi-a daruit atatea,ca puterea e in mine!Rad  cand imi vine sa rad,plang cand imi vine sa plang,traiesc in inima mea,traiesc in prezent.
                Multumesc,te iubesc,iarta-ma!AM inteles ca orice  gand e creator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu