Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 16 octombrie 2012

EU SUNT IUBIRE,IERTARE.......


"Un om furios, va creea tot mai multa furie in viata lui. Un om care judeca va crea tot mai multa judecata in viata sa. Un om care gandeste despre sine ca este sarac, atunci va creea mai multa saracie in viata sa. Un om care nu se iubeste pe sine si pe ceilalti oameni va creea mai multa lipsa de iubire in viata sa. Un om care crede despre sine ca este bolnav va crea tot mai multa boala in viata sa.

Tot ceea ce traiesti astazi este rezultatul creatiei tale!
Iar creatia ta reflecta evolutia sufletului tau.

Nu creezi ceea ce vrei ci creezi ceea ce esti. Tu cine alegi sa fii? Priveste la ce faci astazi pentru ca toate acestea te definesc. Priveste la ce ganduri ai astazi pentru ca ele creeaza realitatea ta.
Un suflet evoluat nu va locui niciodata intr-un trup bolnav. Un suflet evoluat nu va trai niciodata lipsa iubirii, lipsa prosperitatii, lipsa de orice natura.
Tot ceea ce ai nevoie sa faci este sa alegi gandurile, credintele si actiunile care exprima cea mai inalta expresie a ta. Facand acest lucru, fiind cea mai inalta expresie a ta, vei ajunge sa traiesti cele mai inalte experiente de viata. Si acesta este scopul fiecaruia dintre noi. Fie ca o chemam fericire, pace, sau altceva, ne dorim mereu cele mai inalte experiente de viata, cele mai inalte stari de constiinta.
Asadar pentru ce ti-a fost data viata?
Eu spun ca pentru a creea in permanenta cine suntem cu adevarat. Pentru ca suntem perfecti si suntem mici parti dintre divinitate iar scopul nostru pe pamant este sa traim experienta fericirii si absolutului pe care deja le cunoastem.
Spune-ti in fiecare zi:
Eu sunt iubire
Eu sunt bani
Eu sunt sanatate
Eu sunt prietenie
Eu sunt iertare
Eu sunt pace
Si tot ce altceva iti mai doresti in viata ta, actioneaza conform acestor credinte, fii recunoscatoare pentru tot ce traiesti si astfel vei creea in viata ta mai multa iubire, mai multi bani, sanatate, prietenie, iertare, pace, recunostinta.
Tot alegi ce vrei sa fii! Iar ceea ce ai astazi reflecta cine esti! Vestea buna este ca poti alege din acest moment sa fii tot ce iti doresti sa experimentezi in viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu