Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 13 decembrie 2012

UN GAND AL POVESTII.........

Gerul a pus stapanire peste  oras , ca intr-o poveste. Totul e impietrit.Doar vantul isi mai face de  cap si  in departare valurile marii "clocotesc".Parca vor sa spuna  ceva..Se apropie sarbatorile  cu pasi grabiti.Suntem pregatiti sa le primim, asa cum se cuvine?Avem inima deschisa spre a darui cu drag?Avem inima deschisa spre a primi?
  Ne-am impodobit sufletul  cu compasiune,recunostinta,iubire?Ne-am gandit,am facut ceva (orice) pentru  cei  neajutorati?Cand spun orice poate fi un: zambet ,o paine, o vorba buna  etc.Stiti ,o vorba buna" poate tine de  cald o iarna intreaga".Sa nu ne mai victimizam(sesizez ca unora dintre noi ne place aceasta postura),ci  sa  simtim profund  magia zilelor care vor sosi.
  Sa cantam colinde,dragii mei!Sa ne incarcam sufletele cu energia benefica a colindului!Ma inspaimanta ideea ca si CRACIUNUL  e atins de partea comerciala. Ise pierde semnificatia spirituala,ne indepartam de esenta. Trist ca din ce in ce mai des se traieste Craciunul "de hipermarket."
    De Craciun traim miracole,dar pentru a primi sa le facem loc.Sa petrecem CRACIUNUL CU INIMA,SUFLETE DRAGI!
  Si  Mosule,te rog,sa ma faci iertatoare  ,recunoscatoare,iubitoare!Multumesc!(UN SECRET:POATE GERUL DE AFARA SCHIMA   TRISTETEA,INVIDIA,NEIERTAREA IN IUBIRE SI RECUNOSTINTA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu