Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 5 decembrie 2012

"OMUL BUN" VERSUS "OMUL BUN " -"ACUM"

 Privesc,ascult,observ atent.Oameni,oameni.Simt din ce in ce mai mult  ca sunt  oameni cu care rezonez,si oameni care au ramas undeva in umbra.Au fost momente cand ma invinovateam, ma simteam aiurea," ca na,nu sunt  un om  bun, ca un om bun  e mereu  la dispozitia celuilat ,ca altfel se supara,ca un om bun   renunta permanen la ce ii dicteaza inima pentru a  fi langa alti oameni.
   Si uite,ca a sosit ziua cand  definitia  mea referitoare la"omul bun s-a schimbat categoric" si sunt profund recunoscatoare  ca am ajuns aici.
AZI,CRED ASA:un om bun  e acela care se iubeste pe el insusi,care face alegeri cu inima,care  e langa cineva cu tot sufletul (nu ca sa arate  vai,ce saritor sunt eu si el e din obligatie acolo,ca sa mai hraneasca egoul),un om bun e cel care  iti spune adevarul,un om care te inspira,e  langa tine sprijinindu-te si nu criticandu-te sau  stai " ca nu asa trebuia sa faci,nu ai ascultat",un om bun e cel care iti respecta alegerile indiferent care ar fi,nu te conditioneaza, te accepta asa cum esti, fara a incerca sa te schimbe.Un  om bun nu e acela care  vrea sa imi faca mie pe plac mereu,doar ca sa fie bine,(nu,nicidecum),un om bun e cel langa  care eu ma pot manifesta asa cum sunt, care nu ma critica.Un om bun imi ofera imbratisari calde si cand gresesc,faee ceea ce simte(rade,plange,canta),imi respecta intimitatea,timpul meu,spatiul.Sa nu intelegem ca un om bun nu se plange.E normal,dar intreaba iti zice, nu da buzna cu vaicarelile.Am o prietena draga si o intreb:"pot sa ma vait,sa ma plang ,ma poti asculta?"
   Un om bun  iti asculta inima si te ajuta "sa cresti".Asta cred  despre omul bun .Imi cer iertare oamenilor din viata mea care ,au ramas "undeva in umbra" acum ; le doresc   mult bine,tin la ei,le multumesc,dar  in acest moment   unele relatii  se pregatesc poate,de o "renastere" , sau, poate, altele dispar  fara a reveni.Oricum  ar fi     multumesc,multumesc pentru fiecare experienta,toti oamenii  are au trecut prin viata mea si-au adus "aportul" in evolutia mea prin fiecare experienta traita.
     MULTUMESC,TE IUBESC ,IARTA-MA ,OM DRAG,MULTUMESC  CA AI TRECUT PRIN VIATA MEA ,INDIFERENT CAND  SI INDIFERENT CU CE OCAZIE.
                                    VA  IMBRATISEZ  CU  MARE  DRAG!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu