Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 12 decembrie 2012

IERTAREA PARINTILOR

Am cunoscut oameni care inca isi invinovatesc parintii pentru neajunsurile lor.Exista  multe straturi de vindecare in abordarea  relatiei cu parintii .Te poti simti foarte bine acum,apoi se intampla ceva si descoperim un "alt nivel  de durere".Resentimentele  se inradacineaza foarte bine in constiinta  .Daca nu le acceptam,nu le recunoastem putem stagna o viata  .Cand iti ierti parintii pentru defectele,lipsurile lor cel  mai mare dar  primit este o viata extraordinara.
   Vina este o emotie toxica si ne tine inchisi in dramele noastre personale.Avem tendinta sa dam vina pe cineva daca noua nu ne reuseste ceva  .Unora chiar le place postura de victima.Atrag atentia.
  E foarte important sa identificam oamenii pe care ii invinuim,ca nu am realizat  noi nu stiu ce proiect visat.
  Cand  renuntam  la postura de victima,vom intelege ce parinti desavarsiti am avut,care ne-au invatat lectiile perfecte.Sa le fim recunoscatori!
Multumesc,dragii  mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu