Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Marturisire

IERTAREA  TE PURIFICA,VINA TE SUGRUMA,IERTAREA  ITI DESCHIDE CALEA  SPRE TINE,SPRE LUMINA DIN TINE.
  Iertarea    aduce liniste,impacare,vinovatia   iti ia din putere,e o emotie toxica. Atunci cand vinovatia  apare,adu iertarea in inima ta,multumeste pentru ce esti ,ce ai,trimite lumina,iubire,RECUNOSTINTA!
   Cere-ti iertare cat poti  de des.   .Fa un exercitiu  zilnic.   Iti  faci tie un mare bine,aduci lumina in inima ta si apoi vei lumina si alte inimi,vei aduce aromonie,vei inspira.
  Cand aprinzi o lumanare  se lumineaza spatiul,vad si altii nu doar tu,asa ca iarta-te si iarta!Inspira!
   EU AZI IMI CER IERTARE MIE, CA   AM FOST PREA ASPRA EU CU MINE SI SOTULUI MEU CA  IAU TOTUL PREA PERSONAL ,CA  UNEORI,IMI PIERD RABDAREA.Imi cer iertare pentru fiecare gand  critic,si trimit ganduri luminoase.
     Ma rog si imi doresc ca orice  gand critic,orice judecata sa le transform in compasiune,iubire!Doamne ,ajuta!Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu