Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 16 decembrie 2012

Bucataria inimii


Rugăciune împotriva necazurilor

"Domnul, Dumnezeul meu, eu mă 
rog Ție, cerând ajutorul Tău- depărtează, Te rog, tot răul din jurul meu. Doamne, eu am multe necazuri – dacă în spatele necazurilor mele există un duh necurat, Te rog, Doamne, scoate-l!Trimite foc din cer acum și arde, Doamne, toate farmecele, toate bolile, toate tristețile, insomniile, singurătatea, nervozitatea mea.Dacă există un blestem în viața mea, desfă-l, Doamne!Atinge-mă cu puterea Ta și sfințește trupul, mintea și sufletul meu/ începând de acum, niciun duh rău, farmece, boli, blesteme și alte lucruri rele să nu le dai voie în viața mea.Doamne, Tu ai zis că în numele Tău, tot ceea ce noi vom cere, vom primi- răspunde, te rog fierbinte acestei rugăciuni și ajută-mă să depășesc toate problemele și neputințele mele. Îți mulțumesc În Numele Tatălui, Al Fiului și Al Sfântului Duh, Amin"(ALINA NEAGU,REVISTA "NORMAL DESPRE PARANORMAL")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu