Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 19 decembrie 2012

Practicam recunostinta!

Multumesc pentru tot ce exista in viata mea  ,inclusiv pentru situatiile"incomode",din fiecare experienta imi imbogatesc sufletul.
  Multumesc,mama ca am sansa sa fii tu mama mea,multumesc tata(indiferent de distanta si timp) pentru ca sunt copila ta,multumesc ,Dani ca esti sotul meu si esti absolut minunat,multumesc DELIUCA   pentru  faptul ca ai ales sa fiu"tasa" ta si sunt onorata si TE IUBESC,TE IUBESC", MINUNE",BOGDAN MULTUMESC ca am un asa frate,multumesc Cora ca imi esti o prietena autentica,ca esti acolo,oricand si ma accepti asa cum sunt si te admir profund,multumesc CRISTINEI CA MA INSPIRA PROFUND,MULTUMESC  oamenilor minunati care  au  aprins scanteia divina a inimii mele(Nicoleta SVARLEFUS,ALINA Neagu,Isabela Cosneanu, Andreea  Talmazan),multumesc Biancai BRAD  pentru  ceea ce face,multumesc tuturor oamenilor din viata mea(Doamne,cati oameni dragi am!)
   Multumesc,ANA-MARIA(Adelis),esti un om minunat,faci lucruri extraordinare,multumesc doamnei IRIMESCU(DOAMNA MEA DRAGA) PENTRU TOT,TOT.Cred ca as putea scrie pana dimineata.
   Multumesc ,tuturor  copiilor  care mi-au fost elevi!Sunt un om bogat.Sunt multi  oameni carora  le sunt recunoscatoare.!
   Multumesc  si celor care  mi-au oferit situatii mai putin placute,multumesc si celor care au ales sa stea in umbra,la distanta,va multumesc!
  Va multumesc voua dragii mei  cititori si  multumesc  DOAMNE PENTRU CE SUNT ACUM!Si multumesc DANIELEI CUMPANICI(MAESTRU REIKI),ITI  MULTUMESC,Daniela!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu