Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 8 decembrie 2012

NOUA ENERGIE


"In viziunea mea, energia acestui an este uriasa. Ofera un potential iluminator fantastic, chiar daca doar continua ceea ce a fost deja initiat inca din 2011 si chiar mai devreme. Acum e momentul. Acum suntem chemati  sa renuntam la energia veche, la atasamentele de trecut, un trecut care ne-a inchistat, ne-a ancorat in evolutia pe orizontala, in nevoi bazale. Acum e momentul sa descoperim cu totii ca, atata vreme cat am functionat doar pe orizontala, ne-am blocat de buna voie sau inconstient comunicarea cu Dumnezeul din noi, cu Universul, cu energia creatoare pe care mereu am avut-o la indemana. Am refuzat sa ne desenam singuri viata, pentru ca am cazut in uitare si orbire spirituala.
Am suferit pentru ca am uitat cine suntem si ne-am crezut separati de Dumnezeu. Am crezut ca suntem pedepsiti permanent, ca nu meritam, ca viata ne este data si creata fara voia si puterea noastra, ca suntem mici, ca nu meritam.
Acum ne amintim cine suntem. In masa. Ne luam puterea inapoi. Se rup ancorele trecutului. Pleaca energia veche. Si oricat ne-am agata de aceasta energie, nu facem decat sa ne prelungim suferinta. Adevarul este ca o noua energie este prezenta acum pe pamant, ne invaluie, ne umple. Tot ce avem de facut este sa o primim, sa o acceptam. Sa observam tot ce se intampla, fara sa ne opunem. Sa primim schimbarile, rupturile, transformarile din noi si din lume.
Acum se creeaza un nou Pamant si noi toti suntem partasi la asta, doar daca alegem sa fim. Suntem parte din proces, suntem creatorii.
Unii au ales sau aleg sa plece, fie pentru ca nu se pot adapta la noua energie, fie pentru ca nu vor sa asiste la intregul proces (vezi numarul mare de decese din 2011, multe prin sinucidere). Unii inca se mai agata de vechile structuri. Iar altii sunt in continua ascensiune, sustinand activ transformarea individuala si colectiva.
Daca ti se pare ca nimic din ce stiai nu mai functioneaza, daca ai simptome fizice ciudate, daca ai vise inedite sau un program complet nou de somn, daca relatiile tale trec prin furtuni repetabile si de neinteles, daca totul pare sa se schimbe in viata ta, nu e vorba decat despre aceste mari transformari si treceri de la vechi la nou. Tot ce poti face este sa lasi sa fie, sa renunti la inversunare si la dorinta de a controla totul, sa nu te mai opui, sa observi totul cu detasare, sa inlocuiesti frica cu iubire si compasiune, sa ai incredere in tine, in Dumnezeu si in curgerea vietii. Si, cel mai simplu dar poate cel mai important, respira profund, cat mai des.
Aceasta noua energie se bazeaza pe iubire, este iubire. Ea inlocuieste toate structurile bazate pe frica. Inlocuieste slabiciunea cu putere creatoare.
Procesul nu e usor, tocmai de aceea s-a produs si se produce treptat, astfel incat noi sa ne putem adapta. Toate starile ciudate aparute din senin, caderile, semnalele fizice diverse, sunt doar acordaje. Lasa-le sa fie, curgi cu ele, ramai centrat, ancoreaza-te, respira si, orice ar fi, nu uita cine esti.
Anul acesta, iubeste. Tot ce poti. Fara conditii. Stai in inima ta, acesta e spatiul cel mai sigur in care sa fii. Totul e perfect asa cum este!"  Nicoleta  Svarlefus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu