Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 30 august 2011

Tehnica HO"OPONOPO

Ideea principala a acestei tehnici e ca fiecare dintre noi e responsabil de ce se intampla in viata lui si ca singura metoda care poate aranja lucrurile in viata sa, este iubirea de sine.
Metoda consta in repetarea urmatoarelor enunturi: Te iubesc, imi pare rau, te rog sa ma ierti!, iti multumesc. Doctor Joe Vitale spunea "am practicat aceasta tehnica multi ani la rand si recunosc ca e unul din cele mai 



puternice instrumente cu care am lucrat vreodata. Tehnica HO"OPONOPO amplifica de zece ori miracolele din viata ta si genereaza transformari la care nu te gandeai. Nu vorbesc de miracole cutremuratoare. Vorbesc de schimbari minore. Dar au loc si miracole cutremuratoare."
Personal, aplic aceasta metoda cam de o luna. Prin exercitiu si constientizare da rezultate. De ce va spun asta? Nu este de ajuns sa aplici o data, de doua ori si gata rezultatele, ba te si enervezi ca nu sesizezi nicio schimbare. E necesar sa perseverezi! Nu va recomand ceva fara ca eu sa aplic inainte. Spre exemplu, azi am incercat sa aplic o metoda noua. Sincer  nu mi-a reusit. Deci, am nevoie de exercitiu si o voi face pentru ca imi fac mie un bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu