Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 27 august 2011

Indrazneste sa fii fericit

"O buna prietena m-a invitat la gratar. Deoarece nu cunosteam pe nimeni am ascultat mai intai conversatiile lor inainte de a ma alatura. Cand unul dintre oaspeti isi impartasea problemele toti ceilalti reactionau cu simpatie. De pilda femeile discutau despre cat de greu e sa cresti copiii, despre boli, despre impozitul casei, despre probleme de cuplu. In timp ce-i ascultam pe ei am simtit si eu nevoia de a "compatimi" alaturi de ei. Din fericire am ajuns la concluzia ca e mai bine sa adopti o aatitudine pozitiva si senina, in ciuda problemelor cu care te confrunti, asa ca m-am opus tentatiei. Cu sau fara probleme, spiritul meu prefera sa fie fericit, asa ca am preferat sa discut despre lucruri pozitive.
Cand le-am descris celorlati starea mea senina si impacata, toate discutiile s-au oprit. S-a creat o atmosfera stanjenitoare, iar in jurul meu s-a facut un gol, lumea indepartandu-se. Am fost nevoita sa recunosc ca buna dispozitie nu e populara in epoca in care traim. Reactiile pe care le-am obtinut au fost zambete fortate si replici de genul: "CE NOROC PE TINE! SAU CUM AI AJUNS SA FII ATAT DE SPECIALA?" 
Nu ti-am povestit aceasta istorie pentru a-ti trezi simpatia, ci pentru a sublinia un aspect important: optiunea de a fi fericit nu te va conduce la castigarea popularitatii mai ales daca te afli intr-un loc in care lumea "face schimb de suferinta" , oamenii fiind de-a dreptul dependenti de suferinta. Daca nu rezonezi cu egourile celor din jur, acestea devin iritate si fac tot ce le sta in putere pentru a te sili sa iei parte la nefericirea lor colectiva.
Nu te lasa intimidat de cei din jur si nu intra in corul lamentarilor pentru a aobtine simpatia lor. Sa nu fi stanjenit daca te simti bine in propria ta piele. Continua sa te iubesti pe tine insuti, cu ceilalti nu-ti pierde rabdarea.Atunci cand alegi iubirea de sine, risti sa ramai singur o vreme. Provocarile, incercarile nu vor lipsi din viata ta. Nu lua in nume de rau rezistenta pe care o opun ceilalti. Considera ca reprezinta cel mai bun indiciu, ca te eliberezi de cercul vicios al autodeprecierii egoului. Criticile aduse celor din jur sunt o boala a sufletului. De aceea manifesta-ti compasiunea fata de ei, dar in limitele bunului simt. Nu uita ca aceste vibratii negative sunt contagioase si te pot imbolnavii cu usurinta.
Gandeste-te ca acesti oameni nu sunt sanatosi din punct de vedere spiritual si iarta-i. Bucura-te cu orice pret de viata, indiferent de evenimente si de opiniile  CELORLALTI".  (SONIA CHOQUETTE)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu