Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 28 august 2011

La multi ani, Andreea !

Pe Andreea, am cunoscut-o acum 24 de ani, in fata blocului. Era o mogaldeata sprintena cu o scufita colorata. Tare simpaticuta! Ne-am imprietenit repede( ca in Micul Print, in capitolul XXI). Am aflat ca amandoua mergeam in clasa I la aceeasi scoala. Mai mult de atat, am nimerit in aceeasi clasa, ba chiar in aceeasi banca. Cei patru ani i-am petrecut impreuna bucurandu-ne de copilarie. 
In clasa a V, ne-am dus la scoli diferite, dar asta nu ne-a impiedicat sa fim ca inaite. A urmat liceul (fiecare in alta parte), apoi facultatea. Andreea a plecat la Brasov, eu am ramas la Ploiesti. E adevarat ne vedeam mai rar, dar legatura era la fel de puternica. Ne vedeam cand venea ea. Fiecare si-a urmat cursul vietii. Andreea l-a intalnit pe Dorin,(sotul ei) el fiind din Satu Mare, iar eu pe Dani din Constanta. Ce interesant, daca va uitati pe harta din Ploiesti pleaca doua sageti una spre NW, alta spre SE. Anii au trecut si Andreea s-a casatorit, la un an hop si eu. Ce credeti? Andreea acum imi este si nasa. Rolul ei in viata mea s-a dublat. In viata Andreei a aparut un miracol, Amalia, fetita ei. Ce fericita am fost cand am aflat ca e insarcinata si cand a nascut! Emotiile m-au cuprins pana la lacrimi. 
Deci, Andreea e o persoana deosebita, o prietena devotata, o mama si o sotie minunata. Apreciez, de asemenea, corectitudinea si perseverenta ei. 
De ce am ales sa vorbesc de Andreea? Deoarece, azi este ziua ei, si-i doresc LA MULTI ANI CU IUBIRE! SI II SUNT RECUNASCATOARE CA ESTE PRIETENA MEA. TE IMBRATISEZ!
Dar muzical: La multi ani! Directia 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu