Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 31 august 2011

Exercitiul recunostintei

Sunt recunoscatoare mamei mele ,care mi-a daruit acest dar minunat;viata,care mi-a deschis orizontul cunoasterii,m-a invatat ce este frumosul,imi daruieste iubire neconditionata mie si fratelui meu.MAMA MEA E IZVOR DE IUBIRE.Sunt mandra de mama mea,ma bucur ca cei ce-i sunt elevi au parte de un dacal minunat.MAMA TRANSMITE NOTIUNILE CU IUBIRE,EDUCA CU INIMA.PROFESIA SI-O FACE DIN SUFLET SI REZULTATELE SE VAD.TE FELICIT ,MAMA, CA-N ACESTE VREMURI AI RAMAS  UN DASCAL DEVOTAT,UN OM  MINUNAT CARE LASA ZILNIC IUBIRE IN INIMILE COPILASILOR EI DE LA SCOALA.ELEVII SUNT TOT COPIII EI,ASA II CONSIDERA.TE IMBRATISEZ!UN AN SCOLAR PLIN DE  ABUNDENTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu