Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 28 august 2011

Cocktail de duminica

Haideti, sa amestecam cateva ingrediente si sa obtinem un cocktail pentru suflet:
Fa-ti un obicei in exprimarea recunostintei!
Spune permanent multumesc!
Ofera zilnic ceva in semn de recunostinta, fata de Univers! ( nu trebuie sa scrii un cec, e suficient sa ajuti o batrana, sa oferi un zambet, etc)! 
Multumeste pentru frumusetea naturii, fa-ti timp pentru a te bucura de o activitate care-ti place! (dans, aerobic, lectura, plimbare)!
Sunt recunascatoare pentru aceasta duminica petrecuta cu Dani. Azi, am dansat cu valurile, am ascultat muzica marii, am ras din toata inima. M-au ametit valurile, dar a fost superb. Imi era teama cand le vedeam ca vin, dar teama se transforma in bucurie.
Un cocktail pe cinste, am savurat azi. Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu