Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 25 august 2011

Dani, iti multumesc!

Cine-i Dani? Dani este sotul meu. Un om adevarat, un om al sufletului meu. Este glasul inimii mele, glas ce m-a chemat acum 10 ani, pe 13 iulie. Si s-a intamplat miracolul. Doua vieti s-au impletit, doua inimi s-au contopit prin iubire. Ii sunt recunascatoare pentru ca este prezent in viata mea, in activitatile mele, pentru ca ma iubeste neconditionat, fara a-mi pune bariere, pentru ca e Semaforul meu sufletesc. E  unul din oamenii care simte intensitatea trairilor mele, care imi pune verde sau rosu in ceea ce fac.
E un om minunat, un om puternic, un om al marii, un om al adevarului. Indiferent de circumstante el alege sinceritatea. Ii multumesc pentru calmul sau, pentru cuvintele frumoase, dar si pentru criticile aduse. Multumesc pentru incurajari, pentru sustinerea sufleteasca si materiala a activitatilor mele, pentru acest blog, pentru fiecare experienta traita care m-a ajutat sa evoluez! 
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu