Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 30 august 2011

Teama

Dupa cum spuneam si in Vocea Inimii, teama blocheaza, limiteaza, ne indeparteaza de ceea ce suntem. Da, toti avem fricile noastre. E normal.
In urma participarii la seminarul Traieste viata pentru care ai fost creat! al Nicoletei Svarlefus, am inteles ca frica e necesar sa mi-o accept, sa nu o neg, sa merg sa o caut pana la sursa, sa o inlocuiesc cu iubire. Frica e lipsa iubirii de sine "Daca pui frica, vei avea si mai multa frica. Daca pui iubire, vei avea mai multa iubire".(Nico) Teama e un obstacol in evolutia multor oameni. De regula, cand teama se instaleaza confortabil in fiinta noastra pun stapanire pe noi, intrebari de genul: Daca raman singur?
                                                            Daca nu pot plati facturile?
                                                            Daca ma imbolnavesc?
                                                            Daca lumea nu ma place?
                                                            Daca nu voi lua carnetul?
                                                            Daca sunt prea grasa, prea slaba?
Ia-o incet! Inlocuieste teama cu iubirea. Bine, bine veti spune; vorbeste de iubire cand eu nu am cu ce sa-mi achit facturile. Crezi ca, daca te sperii, te chinui, te victimizezi iti e mai bine? Nu, nu faci decat sa amplifici teama, s-o mentii. Va spun acestea din propria experienta. Nu sunt rupta de realitate, dar incerc sa-mi schimb atitudinea fata de viata.
Asa ca, in legatura cu factura incearca sa procedezi astfel: accept-o (tu ai ales-o), asuma-ti responsabilitatea, primeste-o cu drag, o platesti cand poti( iti faci ordine in prioritatile din viata ta).
Nu uita, daca ai de platit banca, tu esti responsabil! E si cazul meu, deoarece ma infuriam dar am inteles sa-mi asum faptele. Sa ne primim facturile cu drag! Noi le-am atras. Din toate acestea invatam pe viitor, cu fiecare experienta evoluam.
Ii multumesc Nicoletei, care m-a invatat ca singura responsabila pentru cum arata viata mea in prezent sunt eu prin alegerile pe care le fac.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu