Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 21 aprilie 2012

TRaiesc in inima si nu "in randul lumii"SI IMI PLACE LA NEBUNIE!

        Oare ce inseamna "a fi in randul lumii"?Exista vreo reteta speciala pentru toti?Stiti eu chiar vreau sa ies din";turma".Ma simt perfect.DA ,stiu ca deranjez,scot la iveala   orgoliile unuia,altuia,frustrarile.fricile    .     Cum adica sa nu fii in "randul lumii",mai  Ralu?TOTUL A VENIT DE LA SINE,NU MI-AM PROPUS SA FIU,SA FIM, VORBESC SI DE SOTUL MEU intr-un anume fel.
        Dar  ma bucur din tot sufletul ca  avem aceasta sansa"sa traim asa cum simtim,sa fim constienti de noi,sa fim prezenti,sa ne bucuram  de absolut orice,SA TRAIM LIBER,NU INGRADITI,SA TRAIM SI SA NU"SUPRAVIETUIM".Viata mea alaturi de  omul inimii mele e o poveste.Eu  traiesc o poveste. De ce ar trebui sa fiu altfel?DA,ATUNCI AS FI POATE PE PLACUL MULTORA(CA NA,AM DISCUTA DESPRE BANI,CASE,COPIII-CA ,DE ,CINE ITI DA O CANA CU APA LA BATRANETE?") Nu doresc a se intelege ca eu  dispretuiesc partea materiala,nu ,doar ca  pentru mine totul pleaca din inima:exista o bogatie spirituala ,apoi totul curge.Nu  sustin ,ideea ca  a fi spiritual  inseamna sa te chinui,clar nu.Doar  ca goana asta dupa putere,compromisuri,etichetarea oamenilor in functie de buget mi se pare  terifianta,nu ma regasesc in asa ceva.Un copil e un dar,o minune in viata omului,dar nu sa il aduci pe lume ca"trebuie".etc
             De ce sa  nu ma bucur  de ceea ce traiesc,sa fiu recunoscatoare,sa iubesc cu toata inima,sa traiesc in inima,sa  visez la ceea ce imi doresc ,in loc sa stau sa ma vait,ba sa  ma mai bag si-n viata altora ca      aceia  nu sunt in randul lumii"?In viata, ai parte de experiente,le atragi intr-un fel sau altul,ai nevoie de ele.In loc sa te revolti,sa te uiti"in viata celuilalt", mai bine priveste in viata ta,in inima ta!Ce e acolo?O bserv ca as fi in randul lumii daca m-as vaita,le-as invada celorlalti spatiul ca na, eu am probleme,as fi vesnic  nemultumita,l-as mai barfi putin pe x,ca na,l-as mai invidia pe y,l-as mai judeca pe altul,ca doar eu sunt in "randul lumii."A s mai fi in randul lumii daca as face " parada" cu activitatile mele,daca as avea  o casa a mea,daca as vorbi  permanent despre bani,daca etc

      Multumesc,in acest caz eu nu doresc sa "fiu in acest rand",il cedez cui doreste.Mie imi e bine in inima,in lumea mea ,fara rand.Lasa-ma ,pe mine acolo ,la locul me,ca mi-e tare bine.Dar tu  cat mai ai de gand sa stai in suferinta,in acest cerc  al "apanajului"?Daca mai esti inca acolo,inseamna ca e confortabil mai poti,mai poti.
       CE ar fi sa iesi putin "  din randul lumii" si sa fii tu,sa fii  si atat?Incearca!MIE  imi e minunat in afara acestui rand si  atrag exact oamenii de care am nevoie in viata mea,(din afara randului),atrag oameni care traiesc in inima ,se bucura de ceea ce sunt.Pe ceilalti nu ii judec ,e alegeea lor ,dar sa se uite in a lor viata si nu in a altora carora le e foarte bine asa cum sunt.
   VOI CE ALEGETI? Multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu