Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 17 aprilie 2012

FASCINANT

Imi cereti sa spun adevarul, fara ocolisuri, iar eu il spun si voua nu va place: viata devine frumoasa, plina de oportunitati si senina NUMAI atunci cand ea ESTE asa in interiorul nostru. Numai atunci cand noi o simtim si o vedem asa in interiorul fiintei noastre. Noi suntem singurii responsabili pentru TOT, pentru absolut TOT ce ni se intampla, ce atragem, ce traim, ce gandim, ce simtim, cum actionam sau reactionam, noi! Nu este nimeni altcineva de tras la raspundere pentru asta.
Imi cereti sa spun adevarul, fara ocolisuri, iar eu il spun si voua nu va place: viata este frumoasa, colorata, plina de iubire, plina de ajutoare, de zambete si impliniri, va spun ca ingerii exista, ca visele se implinesc, ca Dumnezeu exista si ca tot ce aveti de facut este sa credeti si sa fiti voi insiva schimbarea pe care o vreti in lume. Si nu va place. Iar eu spun si scriu asta pentru ca asa simt si traiesc, pentru ca asta este adevarul din mine insami, si nu numai adevarul meu, iar voi ma acuzati ca va mint si va vand vise!!! Nu, viata e o mizerie si un blestem, la naiba – daca as scrie asta, ati zice poate “da, nene, asa este!” A spune ca viata este minunata si ca depinde numai si numai de fiecare dintre noi sa o vedem, sa o facem, sa o traim asa, in iubire, in pace, in acceptare, in daruire – inseamna ca va vand vise cu opium si ca ma joc cu mintile oamenilor! Sa va spun “dati navala in Piracanga, aici totul e perfect, aici e tara lui Tinerete fara batranete si viata fara de moarte” ar fi imediat acceptat ca pe salvarea mult asteptata si s-ar imbogati peste noapte companiile aeriene care vand legaturi Bucuresti-Ilheus. Dar sa va spun ca NU, nu Piracanga este solutia, ci VOI sunteti solutia, NOI TOTI suntem solutia – asta e o minciuna si un joc cu mintile cititorilor…
Si culmea e ca nici nu spun EU toate astea, despre transformarea din noi insine. Eu doar le aplic si va comunic rezultatul. Le-au spus in schimb toti marii intelepti ai acestei lumi, din toate religiile, credintele si cultele, inclusiv Iisus Hristos. Eu doar aplic ce au zis oamenii aia sa facem si mai ales SA FIM ca sa traim in conectare cu Creatia, cu Viata, cu Dumnezeu, cu Universul. Aplic, si rezultatul e minunat. Si povestesc si eu mai departe…
Eu cred ca cititorii blogului astuia stiu sa gandeasca si sa simta pentru ei insisi. De altfel, de cate ori scriu despre transformare de mentalitate, de viata, de perceptie, asta spun: ganditi si mai ales simtiti cu propriul vostru creier. Cu propria voastra inima. Dati-va sansa asta, daca vreti sa treceti de la gri la roz(laura campean)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu