Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 18 aprilie 2012

Multumesc!

       Traiesc clipe minunate si  ma simt binecuvantata  sa vad cum oameni  dragi se transforma, "se trezesc",devin constienti de maretia din ei.E ABSOLUT DIVIN!
      AZI,M-AM TREZIT CU CATEVA VERSURI  SCRISE PENTRU MINE, DE UN OM DRAG,O FIINTA MINUNATA CARE   A REGASIT DRUMUL SPRE EA INSASI.
       CRISTINA, SUNT MANDRA SI ONORATA  PENTRU CUVINTELE,GANDURILE TALE DE LUMINA! L.E-am primit cu inima deschisa si cu lacrimi de bucurie.Iti multumesc,iti multumesc!TE   apreciez pentru ceea ce esti,ce faci.Esti bine asa cum esti,traieste in prezent,sa ne traim viata pentru care am fost  creati,sa traim ,nu sa supravietuim,SA FIM CONSTIENTI DE CEEA CE SUNTEM!

       ACESTE  VERSURI  AU O MARE INSEMNATATE PENTRU MINE,ITI MULTUMESC,MI-AI DARUIT UN  BUCHET DE CUVINTE PE CARE-L VOI  TINE IN SUFLET.Azi,am devenit mai bogata.
       
Am venit la tine....
 
 
"Am venit la tine
Iertare să cer
Pentru a mea purtare
Fără de mister.
Nu-mi dădusem seama
Că eu te rănisem
Cu mult timp în urmă
Acesta e mister.
Bine c-am trecut
Că tu m-ai primit
Cu multă iubire
Şi cu zâmbet mult.
Totul acum e altfel
Viaţa-i mai frumoasă
C-o prietenie aleasă
Bună şi duioasă."(CRISTINA)

     Primesc si daruiesc.Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu