Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 4 aprilie 2012

Sa practicam recunostinta!

     Sa nu uitam sa fim recunoscatori  pentru ce avem acum,in prezent.Ma uit in jur si observ ca    in loc sa ne bucuram de ceea ce avem,sa multumim,(ptr ca in viata fiecaruia exista ceva bun,clar
        Chiar nu vreti sa va bucurati de ce aveti?Si fiecare are.Doar   ca in loc sa se bucure de ce are acum el ,e suparat de ce nu are.
          Incercati sa va bucurati    de tot ce exista in viata voastra! Sunt recunoscatoare profund pentru ceea ce ami   n viata mea.Incercati (stiu,suna ciuda) sa   fiti recunoscatori si pentru ceea ce v nu va convine la un moment dat in viata voastra,deoarece totul vine  cu un scop ,in urma unor alegeri .Clar,  pentru ceea ce facem e necesar sa ne asumam responsabilitatea.
      Azi,sunt recunoscatoare pentru  soarele minunat pe care l-am zarit dimineata,pentru frumusetea marii,pentru  familia mea minunata de care sunt mandra si pe care o   iubesc,pentru  faptul ca rad,ca plang,ca merg  ca ma iert si iert ca pot iubi din toata inima,ca  intalnesc oameni minunati   ,ca inspir si ma las inspirata,pentru intalnirea de ieri cu un om pe care nu-l stiam si mi-a povestit niste lucruri minunate,sunt recunoscatoare ca  mi se ofera sansa sa merg la Nico la  o intalnire cu oameni minunati,sunt recunoscatoare ca   in jurul meu am adus schimbare(acolo unde e momentul),sunt recunoscatoare ca mi s-au repetat  lucruri enervante ,dar m  au atentionat ca   mai am sa lucrez la lectia detasarii si ca nu e treaba mea ce fac sau zic altii,sunt recunoscatoare socrilor mei ca  sunt asa cum sunt ,sunt recunoscatoare lui  D umnezeu.sunt recunoscatoare  omului inimii mele ca exista in viata mea ca am parte de aceasta iubire neconditionata.Multumesc!
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu