Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 17 aprilie 2012

"Pamantul e rotund. Poti merge inainte, oricat doresti. Nu se termina. Numai noi, oamenii, ne blocam in frici, cadem in capcanele Mintii si ne omoram pasiunile, ne interzicem visele, ne inchidem in obisnuinte si traim limitat.
Daca ne-am lasa sa fim ceea ce simtim si nu am accepta sa traim in conditiile impuse de societate, de regulile facute de altii pentru a controla multimile, daca am manca ceea ce ne e necesar nu ceea ce straluceste pe ecrane, daca ne-am imbraca atat cat sa fim acoperiti nu sa taram dupa noi logo-uri de firme, daca ne-am deplasa macar din cand in cand pedestru, am mai vedea si copacii, si norii, si oamenii… Ne-am petrece timp de calitate cu noi insine. Ne-am baga in seama. Ne-am simti sufletul, ne-am permite sa ne conectam la Univers. Si am putea primi adevaratele minuni: acceptare, iubire, bucurie. Fara numar. Pentru ca tocmai spuneam, Universul este nelimitat. Are destul pentru fiecare si pentru noi toti. Si cu cat te bucuri mai mult, cu atat primesti mai multe motive de bucurie. Si daca azi ii zambesti Soarelui , te incanta o adiere de vant, atingi usor aripile unui fluture in zbor, maine vei primi mai multe daruri, vei gasi in tine iubirea pentru tot si toate.
Asculta si priveste. In suflet"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu