Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 6 septembrie 2012

Trairile mele in urma participarii la workshop-ul :ACCES LA MIRACOLE SI ABUNDENTA,SUSTINUT DE DR.NICOLETA SVARLEFUS


   Daca   mi-ati auzi inima , cat  de preaplina  e  cu iubire  in urma acestui workshop  !
Este o experienta  ""miraculoasa"".Acest  workshop m-a '" aruncat'  in   bratele    Lui  Dumnezeu,mi-a deschis   inima spre a primi si a darui,mi-a deschis inima  spre iertare,recunostinta,incredere,miracole.Am   devenit constienta de  darurile cu care am venit aici pe Pamant,(daruri  care stateau ascunse  intr-un ungher al inimii),am inteles ca treaba mea e cu mine si nu cu ceilalti,ca  important  e sa accepti totul asa cum vine in viata ta.
    Dupa o saptamana  pot spune  ca da ,miracolele, si-au facut aparitia in viata mea si ca  oamenii din jurul meu se schimba;pot  spune ca accept  fara a ma mai  revolta  toate experientele care sosesc,i constienta fiind  ca imi sunt oportunitati  in viata mea,pentru evolutia mea.Am inteles ca traind inima  nu pot suferi,pentru ca acolo e iubire,e  Dumnezeu   ,e  lumina.
   Am inteles  ca abundenta materiala e dublata de cea spirituala.Atragi   in viata ta ceea ce esti,atragi experienta de care ai nevoie.Am  inteles,de asemenea,ca totul vine din interior spre exterior,ci nu invers.
     Fiecare dintre noi avem un rol aici,pe pamant,o misiune.Sunt constienta ca fiecare dintre noi e o particica din  DIVINITATE,ca fiecare are treaba lui aici.
      Worksho-ul    s-a tinut intr-o  atmosfera   calda,plina de iubire,de compasiune.Am cunoscut  fiinte dragi si le sunt recunoscatoare si le multumesc din suflet.
      Mai am ceva   de marturisit":nimic  nu ar fi fost  posibil fara prezenta  Nicoletei SVARLEFUS,dupa parerea mea o prezenta divina     in viata mea                                       (si o sustin  parerea de mult timp-  n-o  sa-i uit niciodata  privirea  calda,cu care  m-am intalnit  la primul workshop, blandetea     care m-a lasat fara glas).                              
     Iti multumesc   din inima,  pentru fiecare raza   de iubire pe care   la fiecare intalnire o  asezi in soarele  inimii mele.E  atat  de multa lumina acolo!Ma plec in fata ta si  iti sunt profund recunoscatoare!
      Multumesc   tuturor fiintelor dragi   cu care am"" calatorit""  in aceste doua zile   cu viteza iubirii spre  inimile noastre,daruind,primind!Au fost momente emotionante,momente  pe care nu le pot exprima in cuvinte,dar de o simtire  miraculoasa.
   Asadar,  sa ne lasam   in voia  LUI  DUMNEZEU,sa fim iubire,sa daruim iubire!
    TE IUBESC,MULTUMESC,IARTA-MA    pentru voi,oameni dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu