Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 19 septembrie 2012

Multumesc,te iubesc!

Acum trei ani ,vietile noastre s-au impletit intr-o singura viata.Ma simt onorata ca tu esti OMUL INIMII MELE.
Iti multumesc si iti sunt recunoscatoare pentru aceasta "calatorie' cu viteza iubirii ,pe care am ales sa o facem impreuna.'Iti multumesc ca esti asa cum esti, pentru fiecare"te iubesc",pentru fiecare gand luminos,pentru tot.
Te iubesc sincer,curat ,profund ,fara a astepta
absolut nimic.Inima mea te-a invitat in a mea viata si sunt profund recunoscatoare.
Multumesc, pentru sinceritatea ta,pentru fiecare imbratisare,sustinere a proiectelor,activitatilor mele.Multumesc pentru generozitatea,calmul,tandretea pe care mi le daruiesti.!
Esti minunat,esti o binecuvantare in viata mea!LA MULTI MULTI ANI INSPIRATI,BINECUVANTATI SA NE DEA DUMNEZEU!
Te iubesc pentru ca aleg sa te iubesc autentic,fara sa te leg de mine,te iubesc asa cum esti si cred in tine,iti respect alegerile indiferent care sunt.Sunt mandra sa am un asemenea suflet nobil in viata mea!Ma inspiri profund ,iti admir curajul,puterea de a darui .
SA DEA Dumnezeu sa tinem mereu flacara iubirii vie!Iti multumesc,OM AL INIMII MELE!
"NICIODATA ,TOAMNA NU FU MAI FRUMOASA"!te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu