Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 23 septembrie 2012

   Sunt recunoscatoare  lui Dumnezeu pentru fiecare moment din viata mea,pentru fiecare persoana pe care mi-o trimite,pentru fiecare experienta.
     E minunat sa simti bucuria pana la lacrimi.Azi,imi priveam  sotul pur si simplu.Lacrimi de bucurie au inceput sa curga siroaie pe obraji,VALURI DE RECUNOSTINTA.
        Sunt profund recunoscatoare   ca am parte de acest dar   divin in viata mea:IUBIREA
         Nu pot explica  in cuvinte trairea ,dar a fost minunata si pentru asta multumesc si sunt recunoscatoare.
    De asemenea, sunt recunoscatoare  ca   pot  vedea  "scanteia  divina"  din fiecare om ,indiferent de cum se manifesta la exterior.A  fost nevoie de practica,exercitiu,perseverenta, dar a meritat din plin.
           Multumesc si pentru aceasta sansa.Si sa practicam recunostinta,iertarea, sa le aducem in vietile  noastre.!Sa traim in inimile noastre!
               EXERSANDU-LE,   APAR MIRACOLELE!Multumesc,iarta-ma,te iubesc, FIINTA DRAGA  ,,;ORICINE AI FI,ORIUNDE TE AFLI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu