Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

vineri, 2 noiembrie 2012

Practicarea iertarii

Azi ,propun un exercitiu  al iertarii,al iubirii de sine!CE vom face?Pentru inceput respira,respira profund ,constient.Apoi,opreste-te!Cere-ti iertare tie,din inima,nu  conteaza pentru ce ,cu siguranta ai pentru ce.
   Noteaza  numele persoanelor  carora le ceri iertare.Daca nu o poti face  direct  din dverse motive ,fa-o in gand,dar  cu toata inima.Spre exemplu,eu:"Te  rog, Dani,iarta-ma  , ca  uneori  ,sunt inversunata " !,Multumesc!Si lista continua.E  minunat sa ii poti spune fata in fata,dar e bine si in gand,nu-i problema dc o faci din inima.Am practicat exercitiul iertarii la   un seminar si credeti-ma e incredibil,se curata atatea,se purifica relatIi  faci loc noului in viata ta.Vina,neiertarea iti sunt blocaje,te storc de energie.Tie iti faci rau in primul rand.
   In momentul in care iti ceri iertare  ,lacrimi curg,ba, plangi de-a binelea si e foarte bine,nu e o rusine.Noi nu mai stim sa plangem cu adevarat.DA  drumul tuturor  "emotiilor toxice",te eliberezi  !.Recunosc,la inceput  imi ziceam:"dar cum sa plang eu fata de x,y"?Dar ,va spun din toata inima,te eliberezi total.(sa ne intelegem eu nu vorbesc de acea smiorcaiala,plans" santaj" la orice clipa sa mai impresionam ,sa ne victimizam,clar nu despre asta este vorba).
   Vreau  sa-i multumesc   Nicoletei  SVARLEFUS  pentru acest exercitiu  pe care l-am practicat impreuna,pentru ca am putut sa plang in voie,fara a-mi fi rusine.MULTUMESC!
    Va doresc succes si   practicati iertarea,aduce eliberare,miracole!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu