Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 1 noiembrie 2012

Da-i spatiu partenerului,nu-l sufoca!

Atunci cand fricile,partenerului tau ies la suprafata,poti fie sa reactionezi cu propriile  frici,fie,sa-i ingadui cu rabdare,afectiune,blandete partenerului sa-si traiasca propria experienta.Pare usor de realizat,dar nu prea e asa.Sa-ti lasi partenerul in pace,sa-i dai spatiu atunci cand are stari de frica,indoiala,victimizare, constituie o mare provocare.E minunat sa nu iei nimic personal,sa nu reactionezi agresiv ,ci doar observa.
  "In  acelasi timp,trebuie sa iti pastrezi inima deschisa,sa fii prezent,,sa gasesti o cale de a actiona intr-un mod practic,mobilizator".
  A sti  cand sa rezonezi cu partenerul tau si cand nu,  inseamna"arta de a iubi".Dar asta nu vine asa usor.Asta vine dupa exercitii,exercitii   .A-ti  lasa  partenerul sa faca ce doreste  cand se victimizeaza,se invinovateste  e  la fel de important ca  a-l lauda,a-l incuraja,a-i oferi afectiune "atunci  cand la poate primi".
   "Cand partenerul  este nefericit  ,detaseaza-te, cu afectiune si lasa-l   in pace.Nu incerca sa-l indrepti.Nu te simti raspunzator.Lasa-ti partenerul   in pace si ai cnvingerea ca el  va gasi un mod de a se reconecta  cu sinele sau si in final cu tine."
     Am inteles  ca  e bine  sa  nu iti modelezi partenerul,lasa-l,da-i spatiul  (asa  cum si tu iti doresti spatiul  tau),am inteles   de asemenea,sa nu ma simt niciodata vinovata  ,raspunzatoare    pentru tristetea,frica sa,mania,etc.
    Am inteles  sa-i ofer  blandetea,sprijinul  meu  ,am inteles ca fiecare traire  e experienta celui care o are,eu sunt  acolo, si tare mult imi place acest citat:''cand unul din parteneri  a stationat prea mult in port  cere ajutorul celuilalt  sa-i ridice ancora".O  zi  minunata alaturi de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu