Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 16 februarie 2012

Eu

      Multumesc pentru tot ce exista in viata mea acum,pentu fiecare om care a coborat sau a urcat in "trenul "meu,
     Multumesc  , celor care imi sunt alaturi indiferent de alegerile pe care le fac,
     Multumesc,pentru experientele minunate pe care le traiesc,
     Multumesc prietenilor care  se vor urca in"trenul " meu,
     Multumesc , pentru miracolele care se deschid in fata mea.
      IARTA-MA, PENTRU CA NU PREA STIU SA PRIMESC
     Iarta-ma ,ca uneori iau totul personal,
      Iarta-ma , ca uneori mai alunec in spatiul fricii,
      Iarta-ma,ca  inca mai plec urechea la vorbe,ma las atacata,
      Iarta-ma,ca uneori ma critic si critic,
       Iarta-ma ,ca uneori  imi pierd rabdarea,
       Iarta-ma, cand nu cred in mine,
       Iarta-ma ,cand uit sa fiu recunoscatoare ,
        Iarta-ma ,cand nu zambesc   tuturor situatiilor pe care viata   me le ofera,provocarilor,
        Iarta-ma ,atunci cand fug de mine,cand ies  din spatiul inimii!

Ce minunat e sa traiesti in inima!Multumesc!Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu