Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 21 februarie 2012

AI nevoie de asa putin, spre a fi fericit!

    Cat de putin ne trebuie pentru a fi fericiti!Problema e ca  realizam lucrul acesta    cam rar,ca  traim ancorati in trecut sau cu un picior in viitor ,uitand ceea ce e cel mai important:PREZENTUL
    A trai in prezent ,a fi recunoscator pentru ce ai ,pentru ceea ce esti,pentru oamenii din viata ta ,a rade,a plange,a ierta ,a iubi ,a multumi e fabulos.Sunt momente cand  armonia sufleteasca ma invaluie,cand   constientizez   trairile mele,misiunea mea aici;sunt momente cand ascult muzica din mine,cand inima mea vibreaza la unison cu  ceea ce ma inconjoara.Doamne,ce minunat e cand ma bucur de ce exista in jurul meu,cand  privesc un copac,o floare,cerul,zapada!Cata  frumusete e in jur,cata liniste!Si ce fain e cand stai de vorba tu cu tine,cand  inspiri si te lasi inspirat.Repet:avem nevoie de asa putin spre a fi fericiti!Poate  a venit clipa  sa ne privim pe noi mult mai atent,sa " scormonim" in interior ,sa vedem ce-i acolo.Daca sunt rani,regrete,vina  iertati-va!Daca e agresivitate si critica,judecati  inlocuiti-le cu iubire!Tu alegi daca vrei sa fii fericit sau nu:decizia e a ta.Tot  ce arunci  asupra celorlalti arunci spre tine.Asa ca iarta-te,fii ferm in alegeri,asuma-ti responsabilitatea,nu da sfaturi ,ajuta doar daca ti se cere,ofera spatiu celuilalt!A spune cuiva nu, la un anumiit moment sau" nu pot" nu inseamna ca il ranesti,nu inseamna ca nu tii la el.Nu te lasa afectat de parerea altora despre tine.Nu poti fi pe placul tuturor.Nici macar nu face efortul ,nu e cazul.Fa ce simti ,fii tu.!Se sterg vechile tipare ale acelui bun simt"fumat",gata!(fa asa ca asa e frumos,dar ce va zicex,y?,dar trebuie sa dau bine,nu?).Gata ,dragilor!SA  lasam acele tipare,sa le inlocuim cu noua energie a iubirii,a iertarii,a recunostintei.a compasiunii!Nu spun sa fii neobrazat,dar fii sincer ,nu face de ochii lumii sau ca asa fac altii si na,trebuie sa facem si noi.Pai,ce va zice luumea?E  strict problema lumii,nu a ta.PROBLEMA TA E CU TINE,ATAT,CU TINEEEEEEEEEEEEEEEEE.Schimba-te tu,fii tu asa cum ti-ar placea sa fie ei!Daca e cazul schimbarea vine si la ei ,daca nu e cazul ,mergi mai departe,fii tu!Traieste-ti viata tu ,nu o trai spre a fi pe placul altora,spre a arata ce poti tu sa faci etc.Iubeste-te si crede in tine!Azi,mi-am aminit ce spunea sotul meu despre mine  mamei mele odata:''RALU SE BUCURA SI DE O FRUNZA"!(CHIAR MI-A CRESCUT INIMA DE BUCURIE)Asa e  -ma bucur ,ma bucur de tot ma bucur.Am si momente cand parca ma lupt sa ies la lumina,dar ies.E normal sa mai vorbesc si cu tristetea,na!O accepti, te imprietenesti cu ea si   ...... e miraculos,iese soarele!Nu traiti in spatiul fricii,caci   o hraniti si ii dati putere!Iertati-va pe voi ca sa  puteti ierta ,iubiti-va pe voi ,ca sa puteti iubii,credeti in voi!Nu uitati ,de puterea cuvintelor,de incarcatura lor energetica!Nu uitati sa multumiti permanent,sa iubiti cat puteti de mult!
  Multumesc, familiei mele ca ma iubeste asa cum sunt,multumesc  oamenilor minunati din viata mea,multumesc lui  DUMNEZEU  CA SUNT,CA  IUBESCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
 SI SUNT IUBITA NECONDITIONATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT,
 CA  AM DARURI MINUNATE IN VIATA MEA,MULTUMESC PENTRU FIECARE LECTIE PE CARE O PRIMESC PANA O INVAT!Va multumesc voua,celor care cititi ceea ce postez!
     Si nu uitati:avem nevoie de asa putin, spre a fi fericiti!Multumesc,Nico,IZA,ALINA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu