Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 21 noiembrie 2013

Sunetul inimii


 Dragii mei Prieteni,
[...] Vă scriu acum tuturor. Celor care veţi apărea în viaţa mea vă promit doar să vă iubesc. Voi lăsa loc liber să îl umplem împreună cu poveşti... 
Totuşi, scriu mai ales prietenilor mei de suflet, adică acelora alături de care am trăit momente magice, alături de care am simţit Conexiunea. Voi sunteţi cei de care mi-am legat Inima, cu care am comunicat fără vorbe, păstrând tăcerea pentru a vă auzi sentimentele, sau dorinţele sau strigătul de ajutor.
Deseori mi-am ignorat Mintea în situaţiile în care legătura dintre noi era imposibilă iar acţiunile mele considerate de neînţeles. Dar nu sunt miracolele imposibile sau de neînţeles? Nu este minunat că putem crea o conexiune miraculoasă între noi? Nu este aceasta definiţia prieteniei?: să simţi că omul de lângă tine este una cu tine, sau că el te multiplică atunci când nu îţi mai eşti suficient sau că îl întregeşti atunci când părţi din el par că se ruinează...?
Miracolul acestei conexiuni face călătoria mai uşoară, face ca miracolele să devină locuri comune, face ca iubirea să atingă desăvârşirea, şi aceea este bucuria iubirii împărtăşite!" (fragment - "Scara lui Iacov" - Ed. PIM 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu