Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 13 noiembrie 2013

Sunetul inimii

"Nu avem sanse sa ne atingem scopurile pe termen lung legate de copiii nostri daca nu suntem pregatiti sa ne punem urmatoarele intrebari: ESTE POSIBIL CA MODUL IN CARE TOCMAI M-AM PURTAT CU COPIII SA AIBA DE-A FACE MAI MULT CU NEVOILE MELE, CU FRICILE MELE, CU MODUL IN CARE AM FOST CRESCUT DECAT CU CEEA CE ESTE CU ADEVARAT BINE PENTRU EI? 
Raspunsul poate fi un "nu" care linisteste si sper ca vor fi cat mai multe "nu-uri", in comparatie cu raspunsurile afirmative. Trebuie insa sa continuam sa ne punem aceasta intrebare.
Atunci cand vom analiza posibilele motive din cauza carora ne comportam intr-un anumit fel, putem avansa idei concrete despre cum putem deveni parinti mai buni." "Parenting neconditionat -de la recompense si pedepse la iubire si intelegere", Alfie Kohn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu