Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 10 noiembrie 2013

Cere,primeste,multumeste!

Puterea pe care o detinem in interior, cu care am fost  inzestrati doreste sa ne daruiasca tot ce ne dorim.Viata nu ne refuza nimic,doar ca.... noi, uneori, nu stim sa primim.
Cand ne dorim ceva cu adevarat ,Sinele din interiorul nostru nu spune :"ma voi gandi".Trimite ce am cerut,dar sa fim pregatiti pentru a primi.
Cand auzim prosperitate,abundenta multi ne gandim la bani. Dar in invelisul celor doua cuvinte gasim :iubire,timp, relatii,sanatate etc.Ei si dragul meu, de aici  incepe povestea constientizarii, adica: simti ca viata e o povara, nici ca te vei bucura de ea, simti mereu lipsa iubirii nu ai  cum sa atagi in viata ta oameni iubitori.
Azi,  de exemplu ,ai perceput tu, maeretia naturii?Te-ai bucurat ca vezi Soarele, ca simti prezenta vantului?
Legat de bani multi dintre noi ne plangem ca sunt insuficienti, ca lipsesc. Dar cat de mult ne permitem sa ii avem? Sa invitam in viata noastra disponibilitatea de a cere, de a primi.  Mult timp mi-a fost greu sa cer ceva, iar cand primeam  ziceam :"cum ,de ce,lasati,nu; imi vine sa rad de fapt ma simteam prost ca primesc"..... Si cum sa vina ceva cand din start puneam bariera. Acum lucrez inca la a cere si a primi,dar sunt pe calea buna,si multumesc Lui Dumnezeu .Citeam zilele trecute aceste randuri,pe care vi le impartasesc cu drag:"Daca nu primesti ceea ce iti doresti, inseamna ca pe un anume nivel  al subconstientului tau  tu nu accepti darurile vietii. Daca esti zgarcit cu viata, viata va fi la fel de zgarcita cu tine."(Louise Hay)\
   Va doresc din inima sa va bucurati de darurile vietii! Va doresc sa ii primiti azi in vizita la voi pe :", A PRIMI",", A CERE" ",A MULTUMI"!
Multumesc! Cu drag,RA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu