Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 28 martie 2012

VA multumesc, din toata inima!

       HAIDETI,SA PRACTICAM IMPREUNA UN EXERCITIU DE RECUNOSTINTA!Eu sunt recunoscatoare pentru ziua de azi:sunt recunoscatoare ca   pot merge,pot vedea(si Doamne ,cate minunatii vad),pot vorbi,pot auzi,pot ierta,pot plange ,pot rade,ma bucur de tot,pot iubi fara conditii,pot crede cu tot sufletul ca nimic nu e intamplator in viata mea.Poate,pare pueril unora(ei, sa fiu recunoscator ca merg sau respir-uitasem),dar e treaba acelor        persoane.    Pe mine ma ajuta enorm acest exercitiu si ma face sa ma trezesc cand o iau"pe aratura",ma aduce in prezent,devin constienta de mine,de ceea ce am.,de ceea ce sunt.
      Multumesc,CORA,PENTRU GANDURILE TALE  MINUNATE,MULTUMESC, DELIUCA PENTRU COPILARIA  SI IUBIREA CU CARE MA COPLESESTI,MULTUMESC, OAMENI DRAGI DIN VIATA MEA!Va multumesc ca imi vizitati blogul si ca sunteti!
     Multumesc ,om al inimii mele ca esti  !Multumesc,UNIVERSULUI pentru  ca inspir si ma las inspirata!Multumesc,NICO!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu