Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 22 martie 2012

ARTICOLUL APARTINE ALINEI NEAGU(REVISTA NORMAL DESPRE PARANORMAL)


Atacurile energetice sunt infinit mai periculoase decât vrăjile. Unii se antreneazâ ani, poate chiar decenii, pentru acest lucru. Psihoza vrăjilor care a cuprins Romania şi-ar muta rapid centrul de interes către acest subiect, dacă oamenii ar dispune de mai multe informaţii. Nu orice ageamiu, care a absolvit un curs de radiestezie şi unul de astrologie este capabil să pună în practică aceste tehnici. Dacă am trăit măcar un "scurtcircuit" telepatic de-a lungul vieţii noastre, putem întelege baza acestui tip de "agresiune" mentală. Există şi tehnici necontrolate, primitive...manipulate cu voinţa diabolică, de obicei de catre oameni extrem de nefericiţi.

Să presupunem că X a făcut o obsesie pentru mine. Acest X caută disperat informaţii despre mine, mă urmareşte peste tot pe unde merg. Îşi concentrează toata energia de care dispune, către mine. Nu mai are o viaţa, are o poveste cu un personaj căruia îi alocă toată energia lui. Mai mult, când eu nu îi dau atenţie şi practic, nu răspund strigătelor lui obsesive (manifestate uneori, la vedere)- devine furibund şi mă atacă energetic cu nişte gânduri deloc creştine.

Cum mă apăr? / Cum vă aparaţi?

PRIN VIBRAŢIA GÂNDURILOR

X emite pe o frecvenţă joasă - îi este ciudă ca eu sunt fericită şi nutreşte ura, invidie pe realizarile mele. Aceasta vibraţie extrem de joasă, nu are cum să mă atingă, dacă eu emit pe o frecvenţă înaltă. Adică - manifest înţelegere, toleranţă şi compasiune faţă de un seamăn al meu care îşi zădărniceşte viaţa, neînţelegând s-o trăiască frumos, în iubire pentru Dumnezeu. Practic, nu ne intersectăm! Singura "şansă" ca el să reuşească să-mi patrundă în minte, este să-mi cobor vibraţia şi să gândesc distructiv: alimentând frica, răzbunarea, etc.
Concluzia? daca nu cobori tu, el nu are cum sa ajungă la tine!(ALINA  NEAGU-NORMAL DESPRE  PARANORMAL)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu