Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 20 martie 2012

Adiere de primavara

   E primavara,iar e primavara!Tottul   sta sub amprenta lui re.E un re  al naturii exterioare,dar e si un re al inimii.Totul renaste,totul se schimba,se reinventeaza,se  redirectioneaza.E  nevoie de spatiu pentru a primi in inima ta,noul.Asa ca,e necesar sa mai duci "molozul" din cand in cand.Asta fac si e bine.
     Dorul are alta dimensiune,iubirea se inalta,creste,eu  primesc transformarea(indiferent de experiente) si sunt recunoscatoare.Ce minunat e sa   asculti cantecul inimii tale,sa atingi   straturi noi ale iubirii!Iar  dorul care   se mareste si se mareste aduce trairi  fabuloase,desi in prima faza poate ti se pare  chinuitor.DAR  el    patrunde in inima si descoperi   frecvente noi ale iubirii,ca doar nota este ;RE
    Primesc schimbarile,imi asum alegerile,plang,rad,ma iert ,dar iubesccccccccccccccccccccccc si asta e  un dar   cu  care sunt binecuvantata.Accept    ca tot ce apare in viata mea nu e intamplator,ci vine cu un scop.
E nevoie de spatiu  pentru a aduce ceva nou in viata ta,e nevoie de incredere.Am renuntat la a mai convinge pe cineva cu ceva.Fac ce simt eu,renunt la compromisuri,imi ascult inima,indiferent daca plac sau nu altora.
     Dragii mei,  va  multumesc si va imbratisez si poate pe portativul inimii voastre il aduceti si pe RE.!Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu