Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 12 martie 2012

    Acum,imi cer iertare mie,cer iertare inimii mele.Cer iertare pentru fiecare clipa  in care   am vrut sa fiu perfecta,sa fiu pe placul tuturor,pentru momentele cand  ma simt prost ca altora nu le e bine si mie  da,imi cer iertare inimii mele pentru ca   m-am invinovatit(profesie,permis,cheltuieli),imi cer iertare ca m-am invinovatit pentru faptul ca   nu pot ajuta pe toata lumea,imi cer iertare mie ca imi doream sa fiu puternica,pierzand candoarea,indepartandu-ma de esenta mea.Imi cer iertare ca m-am criticat aspru,ca mi-a pasat prea mult de vorbele goale din exterior.Imi cer iertare pentru fricile mele.
     Cer iertare oamenilor   din jurul meu,ca am ales  uneori,sa  fiu puternica, in loc sa fiu iubitoare,calda.Cer  iertare  familiei mele minunate ,ca mi se mai intampla  sa imi vars"molozul"  
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu