Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 9 martie 2013

Urmeaza "harta inimii"!

Alegeri pe  care le poti face in viata ta:
 Manifesta empatie!
 Fa-ti timp pentru tine!
Petrece timp cu  cei dragi!
Distreaza-te!
Fa sport!
Cheltuie banii intelept!
Stati langa oameni care va inspira!
Apreciati-va!Faceti ce va place!
Iertati,dansati!
Asumati-va responsabilitatea!
Ascultati cu inima!SPUNETI ", NU  " ATUNCI CAND E CAZUL!

Iubeste ADEVARUL!
                         Fa-ti timp,fiinta draga , si intreaba-te : "Oare eu sunt ceea ce imi doresc sa fiu?"
Alegerile pe care le fac sunt ale mele, sunt in concrdanta cu inima mea?  Fiecare alegere din viata ta, e necesar sa o faci constient.
  Toti avem o harta, o harta a simtirii, a drumului nostru.Sa o consultam! Sa renuntam la harta automatismelor   si sa urmam  harta inimii!
O  ZI INTELEAPTA,DRAGII MEI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu