Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 20 martie 2013

Si fericirea e o alegere

                                                     Om drag,
      Bucura-te   ca esti, ca esti ceea ce esti!  Da, da-ti voie  sa te bucuri, da-ti voie sa fii fericit aici si acum.
   Esti constient ca viata este despre a te bucura?
 Cine  a sus ca trebuie sa suferi pentru a fi  fericit?  Cine  spune ca trebuie sa traiesti dupa  reguli dictate de altii?  Cine te-a invatat sa  iti fie frica, sa ai inima inchisa?Cine spune ca trebuie sa fii perfect? Cine nu iti da voie sa fii cum simti?  Cine te pune sa nu dai drumul mastilor?Nu te sufoci?
     Cine te face sa crezi ca viata e dificila?
     Dragul meu, nu uita ca viata ti-o pictezi singur.  Clipa de clipa, pui acolo pe panza ganduri, trairi, intentii.  Alege sa fii fericit!    Iesi din cerc    (sau din turma)!  Indrazneste!  Paraseste zona de confort, siguranta.!
      Fii tu !Traieste in acord cu cine esti tu, in acord cu simtirea ta! Fa ceea ce iti place!
     E  posibil   ca pentru unii  gandurile mele, inspiratia mea de acum sa sune a cliseu("ei, da ce sa zic  :m-am plictisit sa tot aud fericire, iubire, recunostinta" etc).E strict alegerea lor in acest moment .Eu aleg sa  simt fericirea.
      Dar fratilor, sa ne trezim, pe bune!!!Chiar putem fi fericiti!  Suntem minunati!Si aleg sa  multumesc si sa fiu permanent recunoscatoare pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce traiesc si am.
   Iti doresc om frumos sa alegi sa fii fericit, sa  fii tu,  SA TE IUBESTI SI SA MULTUMESTI PERMANENT!
   Esti  o minune!
                                                                                        Din toata inima,RA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu