Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 25 februarie 2013

Putere si gratie divina

  V-ati  intrebat  vreodata:cum pot trai  in armonie,cum pot trai in gratie divina?Eu, personal m-am intrebat deseori. Pana in clipa in care am inteles ca gratia  divina este:   ":fluxul fara efort al existentei"  .Am inteles ca pentru a trai in gratie divina nu trebuie sa ma revolt,sa ma zbat.E   suficient sa permit UNIVERSULUI sa  curga, sa curga........In momentul in care  dispare armonia  cu UNIVERSUL, cu ritmul sau apare starea de disconfort.
  Iubeste-te,om drag! "Cea mai inalta forma de inteligenta umana este capacitatea de a te observa pe  tine fara sa te judeci."(KRISHNAMURTI)
  Stati voi cu voi  .Bucurati-va de clipe de liniste!.  Cand  te conectezi cu sufletul tau, il inviti pe DUMNEZEU  in   viata ta.Esti  tu,esti prezent.
  Conecteaza-te la gratia divina alegand sa traiesti in prezent.!
  Putere,si gratie divina,dragii mei!
           Din tot sufletul,RA!O seara   minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu