Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 3 februarie 2013

Marturisire

Cu cat te opui unei situatii si nu o accepti  ii dai forta,o amplifici.Asa ca las-o sa se duca,accept-o ca altfel......."isi face de cap" si  ajungi int-o mare dizarmonie (am trait-o  azi eu insami;stiam teoretic  foarte clar,dar mai greu cu practica uneori).
  Oricum , am inteles iar si iar  ca treaba mea e cu mine  si multumesc!!!Daca nu am inteles pe deplin cu siguranta  primes c  alte experiente.Am pierdut atata energie, cand aveam atatea lucruri de care sa ma bucur!
                           O  seara  cu inimi deschise,o seara  in iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu