Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 7 ianuarie 2013

MIRACOLUL IUBIRII

POTI  sa citesti nenumarate carti spirituale,poti participa  la numeroase cursuri,seminarii,conferinte, nu au  nicio valoare daca nu  aduci schimbare in  viata ta,daca nu iti deschizi inima,daca nu  devii prezent,constient  de cine esti tu. Daca in urma lecturii,seminariilor totul ramane in  spatiul egoului,(spre a-l " ingrasa",sa arati ce poti tu,cate stii,ce ai facut tu) inca " supravietuiesti," nu traiesti autentic.Te chinui sa arati ca esti si tu cineva si..... atunci,dc te uiti in inima ta si esti sincer gasesti acolo "copilul din tine" ghemuit intr-un ungher speriat  si revoltat.
  De ce am afirmat cele de mai sus?Pentru ca  la un anumit  nivel si eu m-am confruntat cu asa ceva.Pana am realizat  ca in viata mea nu se schimba nimic,ca revolta imi  facea rau,pana am inteles ca dc doar citesc si nu aplic, totul e  egal cu zero.Si in momentul in care  am lasat totul sa fie,asa cum e,cand am acceptat tot ce vine in viata mea fara revolta,cand am devenit constienta  de valoarea mea,cand increderea  in mine a fost prezenta,cand am inteles ca nu e treaba mea cum sunt altiii si nu pot schimba pe nimeni,cand   am  renuntat la a fi patetica,cand  am renuntat la ce zice lumea,atunci soarele a intrat in inima mea si scanteia divina s-a reaprins.Am realizat ca multa vreme am stat in spatiul fricii,nu al iubirii.INCERCAREA MEA DE A-I SCHIMBA PE CEI DIN JUR IMI ADUCEA neliniste,stres.E MINUNAT SA NU INCERCI SA FII SPECIAL,CI SA  fii, atat(oricum esti special),e minunat sa inspiri, ca asta simti si atunci  , Universul iti raspunde.
   Esti compasiune si iubire,esti iertare ,esti tu asa cum esti(fara a te critica ,fara a-ti pune o masca) si fiind  ceea ce esti ,traiesti:; si, traind in inima, miracolul iubirii apare si experimentezi darurile vietii si esti sursa de inspiratie  si inima vibreaza pe frecventa iubirii.Traieste  iubind,ci nu cersind iubire!
     Multumesc!Din toata inima,RA!.
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu