Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 23 ianuarie 2013

INSPIRATIE LA MALUL MARII

 Ce alegi sa faci pentru tine azi,fiinta draga?Ce alegi sa iti daruiesti?Ce e in inima ta?E   lumina,e intuneric?
  Eu,azi aleg sa fiu compasiune,sa stau in inima mea,sa o ascult si sa accept  ceea ce apare,sa iubesc  neconditionat,sa cred cu tot sufletul ca tot ce trebuie sa stiu imi este dezvaluit.
   E important sa privesti fiecare zi ca pe un dar,sa te bucuri de ea.Si ajung tot la recunostinta.Oare,intamplator?Nu,  am   convingerea totala ca in viata mea absolut nimic,dar nimic, nu e intamplator  .Aleg sa vorbesc despre recunostinta,deoarece in momentul cand esti recunosator pentru  ceea ce ai in viata ta(oricat de neinsemnat  ti se  pare),totul se schimba.Vei vedea   .Bucura-te pentru ce ai,vezi partea plina a paharului!
Azi ,sunt recunoscatoare  pentru bucuria impletita cu nostalgie,pentru mesajele   pe care le primesc,pentru  familia mea draga,sunt recunoscatoare ca imi  vizitati blogul. Sunt recunoscatoare ca   sunt constienta de mine,ca am ales"sa stau in inima mea".Am incredere in tot ce vine,ce simt  .Stiti?   Recunostinta este cea mai frumoasa rugaciune!Sa o practiam!Multumesc,pentru oamenii dragi ,care au reaparut in "gradina   mea cu flori".
  Practica recunostinta,pana cand vei ajunge  la cele mai intense sentimente!
  Din  toata inima,RA!Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu