Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 21 iulie 2012

Multumesc,DOAMNE!

E dimineata,o dimineata minunata,o zi mult asteptata de mine.Razele soarelui patrund timid in camera,pasarile ciripesc necontenit,florile ma imbie cu al lor iz si culoare.E minunat sa simti,sa respiri,sa vezi sa auzi,sa ai inima  deschisa sprea a primi.
    Au trecut luni ,luni in care nu am fost fizic prezenta langa "omul inimii mele,,dar inimile au fost impreuna.Afirmam, candva ,ca  am ajuns sa experimentez ,sa traiesc iubirea ptr  a o darui -e absolut divin sa iubesti ptr ca alegi s-o faci si nu pentru ca asa trebuie.E  minunat sa iubesti din ce in ce mai mult si mai mult.!
   Multumesc,Doamne, ca am aceasta sansa,multumesc!
        Stiti oameni frumosi,orice relatie este o alegere constienta.Nu trebuie sa fii alaturi de cineva ptr a te simti fericit,implinit,nu intra intr-o relatie asteptandu-te ca partenerul sa te"repare" sau tu pe el.Frumusetea fiecarei relatii consta in unicitatea sa.IMAGINATI-VA  ,RELATIA VOASTRA CA PE O GRADINA CU FLORI,DE CE AVETI NEVOIE ACOLO,CE LIPSESTE,CE TREBUIE PLANTAT?Va imbratisez ,cu drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu