Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 11 iulie 2012

Casatoria ofera oportunitati pentru a evolua,pentru a te exprima autentic  ,pentru   a-ti ridica viata la potentialul ei cel mai inalt:casatoria  este o calatorie prin viata,un dar in care doua  vieti se impletesc intr-o singura viata.Mi- a placut enorm un legamant citit in"Conversatii  cu Dumnezeu  de   Neale  Donald WALCH:
      " EU  ,NEALE,ITI   CER TIE, NANCY,SA FII PARTENERA MEA,IUBITA MEA,PRIETENA MEA,SOTIA MEA .ANUNT  SI DECLAR  INTENTIA MEA DE A-TI DARUI CEA MAI PROFUNDA PRIETENIE SI DRAGOSTE.....,NU NUMAI IN CLIPELE TALE BUNE,CI SI  iN CELE RELE,NU NUMAI CAND ITI VEI   AMINTI CU CLARITATE CINE ESTI  ,DAR SI CAND NU O VEI FACE.   MA    VOI   STRADUI    INTOTDEAUNA   SA VAD LUMINA   DIVINITATII DIN TINE  SI MA VOI STRADUI   INTOTDEAUNA   SA IMPARTASESC   CU TINE   LUMINA DIVINITATII DIN MINE,  IN SPECIAL   CAND   VOR APAREA  MOMENTE   DE INTUNERIC . .INTENTIA MEA ESTE   SA   FIU   CU TINE   PENTRU TOTDEAUNA,INTR-UN PARTENERIAT AL SUFLETULUI    SI SA IMPARTIM  TOT CE ESTE BUN  IN NOI CU TOTI  CEI A CAROR VIATA  O ATINGEM."(CONVERSATII CU  DUMNEZEU)
        Ma   inspira profund  cuvintele acestea,si din tot sufletul vi le impartasesc si   multumesc   lui Dumnezeu pentru darul din  viata mea:OMUL INIMII MELE.   Ma simt onorata .Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu