Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 5 iulie 2012

Multumesc!

Multumesc ,ca imi vizitati blogul,multumesc!Azi am avut o experienta minunata.Mi-a fost  dat sa vad   un sot care ii multumea permanent sotiei,iar sotia de asemenea ,pentru orice gest,pentru absolut orice,mi s-a parut fabulo.,Iubirea lor,casnicia    lor erau  incununate de respect,un respect autentic,UN RESPECT"SIMTIT,TRAIT."
 Se simtea acea vibratie puternica dintre ei,se simtea acea scanteie .Am  trait cu bucurie  fiecare moment,m-am bucurat,m-am simtit onorata sa fiu acolo,in  preajma dansilor.De asemenea,m-a lasat  fara cuvinte ospitalitatea acestor oameni,zambetul,bucuria cu care si-au primit oaspetii,respectul;mai rar,dar  absolut minunat.
  Ma plec in fata acestor oameni,tot respectul si multumesc!Va multumesc !Si  multumesc,om al inimii mele,am primit cu inima deschisa  "buchetul soarelui"pe care mi l-ai daruit dimineata.Multumesc ,din inima!Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu