Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 29 decembrie 2011

AM CITIT SI DAU MAI DEPARTE!(EXERCITIUL ESTE AL ANDREEI TALMAZAN-ORA DE RELAXARE)

Va asezati comod intr-un fotoliu sau intinsi in pat. Respirati profund si rar. Respirati pana in abdomenul inferior. Pe inspiratie simtiti cum aerul patrunde in intreg corpul. Pe expiratie simtiti cum se goleste corpul de aer. Pe masura ce respirati simtiti cum va relaxati. Vizualizati ca va aflati intr-o poienita, intr-o noapte senina si cum pe cer rasare Luna. Contemplati Luna.  Si va puneti o dorinta legata de ceea ce vreti sa construiti in anul care urmeaza. Vizualizati cum curatati pamantul de buruieni si daunatori si apoi cum  saditi aceasta dorinta in pamantul fertil.(ANDREEA TALMAZAN_ORA DE RELAXARE)   NU IMI AOPARTINE,DEAR MI S-A PARUT F OARTE  INTERESANT EXERCITIUL SI AM ZIS CA E BINE SA-L PRACTICAM CAT MAI MULTI.MULTUMIM,ANDREEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu