Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 28 iulie 2014

Schimba frecventa!

"Pentru a schimba o stare avem nevoie să schimbăm frecvența de rezonanță a câmpurilor din jurul nostru. Ca să poți schimba frecvența de rezonanță al câmpurilor din jurul tău este nevoie, conștient fiind, să oprești un flux de conștiință și să treci pe un altul de o altă frecvență. Deci pentru a schimba informațiile din câmpuri e nevoie să ne antrenăm creierul pentru a prelua doar fluxuri de conștiință de frecvențe înalte.
Avem o capacitate fantastică de a trece de pe un flux pe altul. De exemplu trecem inconștient dintr-un flux constructiv, de bucurie, împlinire, satisfacție – la aflarea unei vești „bune”, într-unul distructiv, de supărare, nemulțumire și agitație – la aflarea unei vești „proaste” care ne scoate din confortul nostru . Ați trăit vreodată în viață această schimbare de stare, așa, într-o clipă?
Sigur că da, și eu am trăit și mai toți oamenii simt asta dacă nu sunt conștienți și în prezent. Sunt cei care au lucrat cu mintea lor, care sunt prezenți, conștienți, care nu-și schimbă starea de bine pe o veste  „proastă”. Am întâlnit astfel de oameni, știu că există și, conform vorbei „dacă unul poate și alții pot”, am aflat cum se face, exersez acest lucru cu mintea mea și de multe ori chiar îmi iese.
Cum fac eu efectiv asta?
Dacă îmi trece prin minte un gând de frică, tristețe, melancolie, o situație din trecut, un eveniment neplăcut din viața mea – toate acestea apar din cauza unor stimuli externi (nu îți trece de aiurea prin cap, ci pentru că, creierul a stocat toate elementele din mediu și a înghețat acel flux ca pe un tablou), cum ar fi treci pe lângă un loc ce îți amintește de ceva din trecut, vezi o persoană care seamănă cu mama ta care nu mai este printre cei vii, vremea de afară care este asemănătoare cu cea de atunci când ți s-a întâmplat o suferință etc. – le schimb conștient cu un gând de bucurie.
Dacă sunt afară, de obicei mă uit la cer și intru în prezent, conștient. Văd ce frumos e cerul, ce albastru  magnific are, mă uit la copaci, la frunze etc. și trăiesc starea lui Aici și Acum. Adică mă aduc în prezent, din acel moment trecut, care a fost cândva.
Rețineți  noi suntem acolo unde este mintea noastră și nu unde este corpul fizic. Unde este corpul fizic e starea din dimensiunea a treia, dar unde e mintea ne dă starea din fizic.
O altă modalitate inspir, expir de câteva ori cu ochii închiși, îmi ascult respirația, inima cum bate și iar mă aduc în aici și acum.
O altă metodă: șterg cu un burete imaginar gândul respectiv și accesez altul, de o frecvență înaltă, cu ajutorul unei afirmații de frecvență înaltă (bucurie divină, pace și liniște interioară, siguranță divină etc.) pe care o creez imediat.
Sunt foarte atentă la cuvintele pe care le folosesc în conversații sau când mă gândesc la mine. Orice cuvânt deschide un flux de conștiință conform frecvenței cuvântului respectiv.
Creierul uman este cel mai fabulos instrument cu care putem crea orice ne dorim. Cum foarte frumos spune maestrul Ramtha: „Orice credeți că există, există! Ori de câte ori credeți în ceva, acesta devine adevăr într-o realitate emoțională din ființa voastră”
Spor la lucru cu voi și dați-vă voie să gândiți iubirea pentru a fi iubirea. Cu drag din cunoaștere și iubire pentru cunoaștere și iubire.
- See more at: http://www.holisterapi.ro/gandeste-"iubirea.html#sthash.E0673580.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu