Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 10 iulie 2014

"Dragile mele cuvinte"

"Dragile mele cuvinte,
Vă mulţumesc. Îmi sunteţi vânt, bisturiu, baghetă de dirijor. Îmi sunteţi velă, rană, vioară. 
V-am folosit deseori ca să-mi exprim Iubirea, am căutat să vă aşez în metafore spre a-mi înfrumuseţa scrierile, v-am rostit măiestrit pentru a-mi impresiona audienţa, v-am şoptit plină de emoţie sau v-am cântat aşezându-vă pe false portative. Dar v-am şi înveninat, aruncându-vă cu ură, folosindu-vă ca armă, ca bici sau ca otravă.
Prin voi, Mintea mea a învăţat, s-a exprimat sau a împărţit cunoaştere altora. Voi ordonaţi pe litere gândurile Minţii, traducând vibraţiile Inimii, dorinţele Sufletului, întregu-mi Spirit.
Spargeţi cu zgomotul vostru liniştea sau umpleţi cu întunericul cernelei nimicul hârtiei goale. Dar vă mulţumesc mai ales pentru că am descoperit spaţiul dintre voi (fără de care nu aţi fi decât un alfabet amestecat): tăcerea." (<Scara lui Iacov> - Iuliana Costiuc - Ed. PIM 203)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu